فوتبالیکا 2

انالیز لیگ برتر و ....

فوتبالیکا 2

انالیز لیگ برتر و ....

انالیز لیگ برتر و خبر و سر تیتر ها.

۲۲آذر

رسمی؛ آل کثیر فینال لیگ قهرمانان را از دست داد

رسمی؛ آل کثیر فینال لیگ قهرمانان را از دست داد

خبرگزاری فوتبالی- سرپرست پرسپولیس اعلام کرد محرومیت عیسی آل کثیر در فینال لیگ قهرمانان آسیا قطعی خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که طی روزهای اخیر تلاش زیادی برای شکستن رای محرومیت شش ماهه عیسی آل کثیر از سوی باشگاه پرسپولیس شکل گرفته بود، این موضوع محقق نشد و این مهاجم قادر به همراهی تیم در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا نخواهد بود.

 آل کثیر با گل هایی که برای قرمزها به ثمر رساند تاثیر زیادی در رسیدن شاگردان یحیی گل محمدی به فینال داشت،به دلیل شادی گلش مقابل پاختاکور ازبکستان در اتهام توهین نژادپرستی قرار گرفته بود. طی روزهای اخیر تلاش برای بخشش این بازیکن از سوی تیم حقوقی و مدیریتی باشگاه دنبال شده است. اولین جلسه استیناف این بازیکن که با حضور دو وکیل ایرانی و یک شاهد (سعید آقایی) همراه بود بی نتیجه ماند و حکم نهایی محرومیت شش ماهه وی باپرجا باقی ماند تا عیسی آل کثیر از همراهی تیم محروم بماند.با توجه به اینکه پیگیری ها در کمیته استیناف ای اف سی  نتیجه بخش نبود، پرسپولیس شکایت خود را در دادگاه عالی ورزش پیگیری کردند.

 اکنون در فاصله یک هفته به فینال و در شرایطی که طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر بخشودگی احتمالی آل کثیر شکل گرفته بود، افشین پیروانی سرپرست این تیم دقایقی پیش اعلام کرد که این مهاجم قادر به همراهی تیم در دوحه نخواهد بود، پیروانی در ادامه تصریح کرد " ما برای بردن آقای عیسی آل کثیر محدودیت داریم، در حق او اجحاف شد و نمی‌توانیم او را ببریم. کلیه نفرات می‌رویم که آنجا باهم باشیم. از کسانی که تلاش می‌کنند پرسپولیس در آرامش به فینال برود، تشکر دارم و آرزو دارم دعای خیر مردم ایران بدرقه راه ما باشد" 

حکم محرومیت عیسی آل کثیر از همراهی پرسپولیس باعث شده تا او نه تنها از تمرین در کنار تیم طی شش ماه محروم بماند بلکه طی این ابلاغ او قادر به حضور در کنار کاروان تیم برای سفر به دوحه و بازی فینال حتی به عنوان تماشاگر نیز نخواهد بود، موضوعی که باعث می‌شود آل کثیر با حضور در ایران دستش از دریافت جایزه و تماشای این بازی نیز خالی بماند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۲۲
پارسا بنی زمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی