فوتبالیکا 2

انالیز لیگ برتر و ....

فوتبالیکا 2

انالیز لیگ برتر و ....

انالیز لیگ برتر و خبر و سر تیتر ها.

۱۵خرداد

گزارش فنی/ دست بحرین رو نشد؛ سرمربی بحرین در مقابل کامبوج به ذخیره ها بازی داد

پایگاه خبری فوتبالی- در روزی که ایران مقابل هنگ کنگ با ترکیب اصلی حاضر شد، بحرینی ها مقابل کامبوج حذف شده با ترکیب ذخیره هایش به میدان رفتند تا بازیکنان اصلی بحرین استراحت کنند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال بحرین یکی از رقبای اصلی ایران در گروه سوم مسابقات صعود به جام جهانی 2022 با ترکیبی جدید و متفاوت مقابل کامبوج ظاهر شد. بحرینی ها می دانستند که تمام حرکات آنها مقابل تیم ضعیفی مثل کامبوج توسط مربیان و آنالیزور های تیم ملی فوتبال ایران  و حتی عراق رصد می شود. به همین منظور تقریباً بازیکنان نیمکت نشین و غیر اصلی در این بازی حاضر شدند اما در این میان در ترکیب ثابت بحرین مقابل کامبوج حمد الا شمسان مدافع اصلی بحرین همچنین احمد نبیل و علی مادان به میدان رفتند. بازیکنانی که به نظر می رسید هلیو سوزا سرمربی پرتغالی تیم ملی بحرین حساب ویژه ای روی آنها باز کرده و نتوانسته در این بازی جایگزینی برای آنها بیابد. البته بحرین مقابل اوکراین در بازی دوستانه با ترکیب اصلی بازی کرد و توانست تیم ملی اوکراین را متوقف کند. بحرین البته بازی دوستانه دیگری هم مقابل مالزی داشت که دو بر صفر به پیروزی رسید.
 

سرمربی پرتغالی بحرین با اتخاذ این تصمیم نشان داد بازی مقابل ایران برای بحرین هم یک مسابقه ویژه است و کادر فنی بحرین هر کاری می‌کند تا مقابل ایران دستش رو نشود. اما از آن سو دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بازی اول را با هنگ کنگ با ترکیبی آغاز کرد که شاید مقابل بحرین هم همین ترکیب شروع کننده بازی باشد باید منتظر ماند و دید آیا دراگان اسکوچیچ می تواند هلیو سوزا سرمربی بحرین را سورپرایز کند یا اینکه دست به ترکیب بازی با هنگ کنگ نمی زند. در هر حال تیم اصلی بحرین منتظر بازی حساس مقابل ایران است چرا که اگر بحرین بتواند ایران را شکست بدهد، بحرینی ها 15 امتیازی می شوند و گام بلندی برای صعود به عنوان تیم اول برمی دارد چرا که بازی ایران – عراق ممکن است به بازی تبدیل شود که ایران بتواند عراق را شکست دهد یا متوقف کند.

 

در هر صورت بحرین اگر ایران و هنگ کنگ را ببرد، 18 امتیازی می شود. عراق با بردن کامبوج، هنگ کنگ و ایران، 20 امتیازی می شود. پس حتی اگر عراق و ایران به تساوی هم برسند، دو تیم بحرین و عراق، هم امتیاز می شوند و این تفاضل گل است که تیم صعود کننده را مشخص می کند. تفاضل گل بحرین در حال حاضر مثبت ده و تفاضل گل عراق مثبت هفت است. معادلات این گروه پیچیده است و باید دید در بازی ایران – بحرین چه اتفاقی می افتد. تساوی ایران و بحرین بهترین نتیجه برای عراق است چرا که بحرین 13 امتیازی می شود و عراق می تواند با بردن کامبوج و هنگ کنگ 17 امتیازی می شود و می تواند با یک مساوی با ایران 18 امتیازی شود.بحرین پس از تساوی با ایران با بردن هنگ کنگ نهایتا 16 امتیازی می شود و شانس صعود به عنوان تیم دوم را خواهد داشت. تیم ملی ایران در همه این حالتها و حتی با وجود تساوی با بحرین و بردن کامبوج 13 امتیازی می شود و بازی با عراق برایش سرنوشت ساز خواهد بود. اگر عراق را ببرد ی تواند 16 امتیازی و با بحرین مساوی شود و کار پس از حذف کامبوج، به تفاضل گل می رسد و البته آن وقت باید دید ایران با 10 امتیاز(پس از کسر شش امتیاز از تیم های دوم به خاطر حذف کامبوج) می تواند در بین بهترین تیم های دوم قرار می گیرد یا نه. شانس تیم ملی در این صورت برای بهترین تیم دوم شدن، زیر10 درصد است!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۵
پارسا بنی زمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی