فوتبالیکا 2

انالیز لیگ برتر و ....

فوتبالیکا 2

انالیز لیگ برتر و ....

انالیز لیگ برتر و خبر و سر تیتر ها.

۱۵خرداد

رضایت کومان از شرایطش در بارسلونا: حالا آسوده خاطرم!

 

پایگاه خبری فوتبالی – کومان بابت ادامه حضور در بارسلونا خوشحال است و رضایتشش را اعلام کرده.

به گزارش فوتبالی،  پس از گذشت نزدیک به ۱۰ روز تنش و مشخص نبودن وضعیت کومان در بارسلونا در نهایت روز گذشته رسما اعلام شد خود این سرمربی هلند فصل بعد روی نیمکت بارسلونا خواهد نشست و قرار نیست او از نیمکت برکنار شود. مسئله‌ای که طبق اظهارنظر جدید کومان باعث آسوده شده خاطر او شده و حالا می‌خواهد به کار خود بپردازد. او در این میان از اینکه حمایت لاپورتا نسبت به او همچنان وجود دارد ابراز رضایت کرده است.

کومان در توییتر خود در رباطه با ادامه حضور در بارسلونا و شرایط فعلی نوشته: آسوده خاطر هستم که اعلام کنم بازیکنان و کادر من تمام تمرکز خود را روی فصل جدید گذاشته‌اند. چند هفته اخیر شرایط دچار تنش شده اما خوشحال هستم که رئیس لاپورتا حمایت خود به من  را بازیابی کرده است. تمرکز تمام افراد در باشگاه مانند همیشه است. تمرکزی روی ساخت یک بارسلونای برنده و بدست آوردن موفقیت.

خود لاپورتا هم در بیانیه روی پنجشنبه گفته بود: ما همچنان به قرارداد فعلی‌مان با رونالدو کومان ادامه می‌دهیم. بسیار راضی هستیم زیرا بحث‌های انجام شده منجر به وحدت معیار برای انجام کار‌ها در طول فصل شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۵
پارسا بنی زمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی