فوتبالیکا 2

انالیز لیگ برتر و ....

فوتبالیکا 2

انالیز لیگ برتر و ....

انالیز لیگ برتر و خبر و سر تیتر ها.

۰۱مرداد

نوستالژی/ جلد هفته نامه قدیمی دنیای ورزش در 24 تیر 1351

خبرگزاری فوتبالی- جلد هفته نامه قدیمی دنیای ورزش در 24 تیر 1351 با سوژه های جالبی مثل دیدار برزیل  پرتغال در ورزشگاه ماراکانای برزیل که با گل جرزینهو یک بر صفر به سود برزیل به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در سال 51، ظاهرا مطبوعات پرتغال را پرتقال می نوشته اند و آن زمان رسم بر این بوده است. از دیگر تیترهای این روزنامه خداحافظی حسین کلانی و همایون بهزادی دو بازیکن باشگاه پرسپولیس از تیم ملی فوتبال ایران و چاپ تصاویرشان روی جلد بوده که با توجه حجم فونت به کار رفته، تیتر یک هفته نامه دنیای ورزش بوده است. کلانی در گفت و گو با خبرنگار دنیای ورزش به کنایه گفته است که بازی خداحافظی اش را باید هفته نامه دنیای ورزش، برگزار کند و برگزاری این بازی به عهده دنیای ورزش است! خبرهای کشتی و وزنه برداری هم روی جلد دنیای ورزش هستند تا با منتشر کردن اخبار منهای فوتبال، دنیای ورزش، عدالت را هم رعایت کند. اینکه نصیری در حرکت پرس، 500 گرم رکورد جهان را ترقی داده بود هم می توانست تیتر یک شود. در هر حال 48 سال از آن روزها گذشته و دنیای ورزش هم 2 سالی است که دیگر منتشر نمی شود و جای این هفته نامه قدیمی روی کیوسک مطبوعات خالی است. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۰۱
پارسا بنی زمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی