فوتبالیکا 2

انالیز لیگ برتر و ....

فوتبالیکا 2

انالیز لیگ برتر و ....

انالیز لیگ برتر و خبر و سر تیتر ها.

۰۱مرداد

ساری: وقتی کریستیانو بوی خون را می‌فهمد، فوق‌العاده می‌شود

خبرگزاری فوتبالی - مائوریسیو ساری، سرمربی یوونتوس پس از پیروزی 2 بر 1 تیمش مقابل لاتزیو از عملکرد شاگردانش خشنود است.

به گزارش فوتبالی، مائوریسیو ساری پس از بازی مقابل لاتزیو در مصاحبه با اسکای اسپورت ایتالیا در مورد فرصت هایی که تیمش برای رکورد شکنی در این فصل سری‌آ دارد گفت :" همانطور که همیشه گفته‌ام، حرف زدن درباره‌ی فرصت هایی که برای پیروزی وجود دارد، مانند موقعیت های گلزنی است. آن‌ها تا وقتی که به هدف نرسیم هیچ معنایی ندارند. ما باید چهار امتیاز دیگر کسب کنیم. در حال حاضر که هر سه روز بازی می‌کنیم، بدست آوردن هر امتیاز مشکل است. بنابراین باید تمرکز خود را حفظ کنیم."

مربی ایتالیایی درباره‌ی رکورد شکنی های کریستیانو رونالدو گفت :" وقتی کریستیانو بوی خون می‌فهمد، فوق‌العاده می‌شود. او بین بازی ها هم از نظر روانی و هم از نظر جسمی به‌خوبی ریکاوری می‌کند. او می‌تواند انرژی زیادی را در هر بازی صرف کند اما باز هم آن را ریکاوری کند. او در ذهن هم به خوبیِ پاها در کلاس جهانی قرار دارد. اگر او ذهن خود را روی مسئله‌ای متمرکز کند، متوقف کردنش بسیار دشوار می‌شود. ممکن است در بازی های بعدی به او استراحت دهیم اما اگر او همین فرم خود را حفظ کند نیازی به آن نخواهد داشت."

مائوریسیو ساری درمورد شرایط پائولو دیبالا و گونزالو هیگواین گفت :" دیبالا در تمرینات دیروز کمر درد داشت به همین دلیل قرار نبود که در بازی امروز از ابتدا در ترکیب باشد.گونزالو هم در حین گرم کردن همین مشکل را داشت اما پائولو احساس بهتری داشت برای همین مجبور شدیم روی او ریسک کنیم. در حال حاضر چند مسئله پیش‌رو داریم، اما این امر بیشتر به این بستگی دارد که چه کسی به استراحت نیاز دارد و چه کسی در بهترین حالت است."

بیانکونری در 11 بازی اخیر خود در سری آ حداقل 2 گل به ثمر رسانده، اتفاقی که بی سابقه بوده است. ساری در این باره گفت:" ما گل‌های بیشتری زده‌ایم اما خیلی از آن‌ها پنالتی بوده‌اند. در حالی که مسئولیت داشتیم با آرامشِ خاطر کار کردیم. ما به هیچ وجه نمی‌توانیم تمرکزمان را در رقابت های اروپایی از دست بدهیم. این یک شرایط غیر عادی بود. بازیکنانی در اروپا دیدیم که ماه‌ها بازی نکرده بودند در حالی که بازیکنانی هر سه روز بازی می‌کنند. وقفه‌ای که به علت کرونا ایجاد شد برای همه آرامش‌بخش نبود. در خانه‌هایمان نشسته بودیم در حالی که صدای آمبولانس هایی که می‌گذشتند را دائما می‌شنیدیم."

ساری درباره‌ی شرایط تیمش در چمپیونزلیگ، گفت :" ما باید روی مرحله یک هشتم نهایی تمرکز کنیم تا به جمع هشت تیم برتر برسیم، دستاوردی که بسیار مهم است. در هر صورت، قبل از آن باید سری آ را با کسب امتیازاتی که برای قهرمانی لازم داریم تمام کنیم سپس برای یک شرایط دشوار دیگر آماده شویم. من هیچوقت با این فکر که یک مربی بزرگ در اروپا شده‌ام دست از کار نکشیده‌ام. گاهی در یک حرفه می‌توانید در زمانِ مناسب در جای مناسب قرار بگیرید بنابراین کار های بیشتری را از آنچه که پیش‌بینی می‌کردید، انجام می‌دهید. هدف من این بوده که زندگی را با انجام کاری که دوست دارم سپری کنم."

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۰۱
پارسا بنی زمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی